ادکلن زنانه، مناسب برای هر فصل

عطرها و ادکلن ساخته شده از ترکیبات اسانس، ادکلن و آب هستند که هر چه اسانس بیشتر باشد ماندگاری آن بالاتر خواهد بود. حس بویایی از قوی ترین حس هاست که وقتی ما یک بو را استشمام می کنیم یاد خاطره خاصی می افتیم مثل همان ادکلنی که در بچگی استفاده می کردیم وقتی بزرگ شدیم رایحه آن ما را یاد بچگی و خاطرات آن می اندازد. با توجه به بوی ادکلن افراد ما میتوانیم شخصیت آن ها را بشناسیم هر شخصیت متناسب با بویی، بعضی ها بوی شیرین و گرم دوست دارند اما عده ای فقط بوی سرد و ملایم یا بوی تلخ را دوست دارند. البته بوی تلخ بیشتر برای ادکلن مردان استفاده می شود.

هر فصل ویژگی های خاص خود را دارد با توجه به دمای هر فصل شما از ادکلن مخصوص آن فصل استفاده کنید. رایحه فصل تابستان گل است. اگر در فصل تابستان می خواهید به یک جمع دوستانه و صمیمی بروید و میخواهید جذاب تر به نظر برسید عطر و ادکلن شیرین بهترین انتخاب برای شماست. البته این نکته را در نظر داشته باشید که زیاد آن را مصرف نکنید چون به دلیل دمای هوا گرمی که دارد رایحه ی ادکلن شما سریع در فضا پخش می شود و دیرتر از بین می رود. می توانید بیشتر از رایحه ی خنک و سرد استفاده کنید.

رایحه متناسب فصل پاییز چوب است که با توجه به این که در پاییز و زمستان هوا خنک تر شده و رایحه آن کمتر در فضا پخش می شود، بهتر است که در این فصل از ادکلن و رایحه های گرم و شیرین استفاده کنید. مثلا رایحه های نعناع هندی، خس خس، چوب صندل، عنبر و.. که برای این فصل بسیار مناسب است. رایحه فصل زمستان، رایحه ی شرقی، چون شیرین و گرم هستند بیشتر به کار می رود مثل وانیل، دارچین، دانه بخور، عنبر، ادویه جات و… است. اگر می خواهید خاص و متنوع باشید ادکلن متناسب با هر فصل را استفاده کنید. برای فصل بهار رایحه برگ سبز، نماد شادابی و تازگی است که ادکلن سرد و خنک، رایحه نعنا و ریحان به کار می رود.

ادکلن زنانه، مناسب برای هر فصل

چرا ادکلن زنانه با مردانه فرق دارد؟

زیرا ادکلن هر چه اسانس آن بیشتر بوی شدیدتر در نتیجه این ادکلن بیشتر برای بانوان به کار می رود. برای ادکلن مردانه معمولا رایحه مرکبات به کار می رود اما به هیچ وجه از رایحه های گل و میوه استفاده نمی کنند. گل و میوه فقط برای بانوان به کار می رود. یکی از تفاوت های مورد توجه این ادکلن زنانه و مردانه شیوه تبلیغ کردن و برند های آن است. ادکلن ها را باید به طوری انتخاب کنید که متناسب با جنسیت خودمان باشد ولی بعضی افراد ادکلن مخالف با جنسیت خود را انتخاب می کنند.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • تام فورد بلک ارکید

ادکلن بلک ارکید از پر طرفدارترین ادکلن زنانه است که از یک برند آمریکایی به اسم تام فورد می باشد با رایحه های متنوع، گرم و شیرین با ماندگاری بالا که قابل توجه بسیاری از خانم هایی که سلیقه آن ها بلک ارکید نیست مناسب است، برای بانوان خوش سلیقه و شیک پوشِ جوانی که به مراسم و مهمانی های رسمی و خاص می روند قابل استفاده است.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • کالوین کلین ایفوریا زنانه

این محصول سال 2005 بوده که روانه بازار شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده که جزو پر فروش ترین ادکلن زنانه با اسم سی کی یوفوریا است که دارای رایحه شرقی و انار، گرم و لطیف با ماندگاری بالا بوده و مناسب برای بسیاری از خانم‌های جوان و خاص پسند، در فضاهای بسته بدون اذیت و سر درد دیگران است.

 

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

 

  • شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم 

در سال 2001 ادکلن کوکو مادمازل روانه بازار شد که ساخت کشور فرانسه بوده است و مورد توجه بسیاری از خانم های جوانِ باکلاس یا میانسال که همیشه استایل و ادکلن خاصی را برای توجه و تحسین دیگران انتخاب می کنند مناسب است. پخش بوی سریع این رایحه پرتقال و ترنج بوده که با ماندگاری بالا، اسم این ادکلن به ادکلن دل‌انگیزِ چهار فصل معروف شده است زیرا با رایحه های متنوعی که دارد جزو پرفروش ترین ادکلن جهان شده است.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • تیری موگلر آلین ادو پرفیوم

تیری موگلر ساخت کشور فرانسه بوده که در سال 2005 در بازار عرضه شد که رایحه آن گل فام، گرم و شیرین بوده که توانسته ماندگاری و پخش سریع رایحه را از خود بر جا بگذارد. به دلیل ساده بودن این رایحه تیری موگلر آلین است که باعث شده طرفداران بیشتری در بین خانم‌های جوان و پرشور داشته باشد. حتی به طوری بوده که می تواند نظر خانم هایی که به ادکلن های تلخ علاقه مندند را به این ادکلن، با رایحه شیرین جذب کند.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • لانکوم لا ویه اِست بِله

ادکلن لا ویه اِست بِله در سال 2012 توسط کشور فرانسه در بازار توضیع شد و بزودی طرفداران خاص خود را پیدا کرد. مناسب برای خانم های 25 سال به بالا که در فصل های سرد سال به مراسم های خاص می روند. این ادکلن با رایحه گل های میوه ای شیرین مثل کمی رایحه بادام تلخ با وانیل و نعناع هندی بوده که سرشار از سرزندگی و هیجان است. با این ادکلن خاطرات خوبی را کنار دوستان و خانواده خود رقم بزنید.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • لالیک آمیتیس

آمیتیس ساخت کمپانی لالیک در کشور فرانسه بوده که در سال 2007 روانه بازار شد. مناسب برای کسانی که به رایحه های ملایم، گل‌فام و میوه ای شاه توت، توت فرنگی و بلوبری علاقه مندند. اگر دقت کنید روی شیشه ادکلن هم شاخه های درخت شاه توت با برجستگی خاصی طراحی شده که تداعی گر شاه توت و درخت می باشد. این محصول را میتوان به بانوان سنین 30 تا 40 سال پیشنهاد داد. رایحه ای خنک، لطیف، دلنشین و زنانه که توجه همه را به خود جلب کرده است.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • لانوین اکلت 

این ادکلن زنانه فرانسوی با برند معتبر لانوین در سال 2006 روانه بازار شد و جزو پرفروش ترین و معروف ترین ادکلن در میان خانم های جوان و نوجوان شد، که به رایحه های خنک، لطیف و ترکیباتی از میوه و گل، علاقه و توجه بیشتری نشان می دهند. رایحه ی موجود در ادکلن اکلت، یاس بنفش، چای و شکوفه ی هلو بوده که باعث شده تا روح آدم دچار آرامش، شادی و نشاط شود. مثل حس پرواز کردن یا قدم زدن در طبیعت بهاری که متناسب با فصل بهار و تابستان است.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • ورساچه کریستال نویر ادوپرفیوم

این ادکلن با اسم ورساچه مشکی معروف بوده که در سال 2004 به بازار عرضه شد با رایحه ی گرم و تلخ، که با ترکیبات گل یاسمن، نارگیل، فلفل و زنجبیل با ماندگاری و غلظت بالا از بهترین انتخاب ها برای مراسم های خاص در فصل های سرد سال است. البته اگر می خواهید رایحه ادکلن ماندگاری آن بیشتر شود آن را روی نبض دستتان بزنید.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • لالیک لامور

این ادکلن فرانسوی بوده که در سال 2013 روانه بازار شد و از معروف ترین ادکلن جهان است که با روایح گل فام از ترنج، بهارنارنج و رز، خنک، لطیف و ملایم، برای تمامی سنین بوده و مناسب برای هر چهار فصل سال، که با استفاده از آن حس حضور در یک باغ پر گل یا گل فروشی به آنها دست می دهد.

معرفی برند های معروف ادکلن زنانه

  • تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم

تیری موگلروومنیتی ادکلن چهارفصل است که برند معتبر تیری موگلر کشور فرانسه که در سال 2010 به بازار عرضه شد. با حجم 80 میل دارای رایحه ملایم و شیرین انجیر و خاویار بوده که با غلظت و ماندگاری بالا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. معمولا این ادکلن رایحه معتدلی داشته که مناسب هر چهار فصل بوده که بیشتر با توجه به سلایق بانوان جوان و پرجنب و جوشی که به عطر و ادکلن هایی با روایح خطی یا خط بو علاقه دارند می باشد.

تیری موگلروومنیتی ادو پرفیوم

چگونگی ماندگاری ادکلن های زنانه

قبل از این که شما از ادکلن و عطر خود استفاده کنید باید اول پوست خود را مرطوب کنید، بعد نحوه درست به کار بردن آن را یاد بگیرید. در این مرحله شما باید هر ادکلن را متناسب با فصل خود بشناسید بعد از آن استفاده کنید. البته این را هم بگویم که غلظت و ماندگاری ادکلن با هم رابطه مستقیم دارند. شما باید به خوبی از عطر و ادکلن خود مراقبت کنید زیرا در هوای گرم باعث تغییر ترکیبات شیمیایی و فاسد شدن اسانس آن می شود.