ادکلن مردانه، متناسب با هر سلیقه

امروزه برای عطر و ادکلن اهمیت خاصی قائل هستند و جزو الویت های اول در مقوله زیبایی و شخصیت برای بانوان و آقایان هستند. حس بویایی در انواع افراد متفاوت است یعنی با توجه به بعضی افراد حس بویایی بالاتری نسبت به بقیه دارند.

درک هر فرد خاص و متنوع از انواع رایحه بوده، برای همین در قدم اول باید به اصل بودن برند عطر و ادکلن توجه کرد بعد به موارد دیگر توجه کرد. سلیقه افراد با توجه به درونیات و خلقیات فرد، شرایط تغییر آب و هوایی یا تغییر فصل و مکانی که میخواهیم برویم. مراسم خاص، شرکت یا مکان های متفاوتی که باید بروید را در نظر گرفته، این بار انتخاب عطر و ادکلن های متناسب با سلیقه و شخصیت خود را راحت تر پیدا کنید.

هر چند با توجه به بالا رفتن سن سلیقه ها متفاوت می شود و باید برای هر دوره، ادکلن متناسب با همان سن انتخاب کرد. بعضی اوقات انتخاب سخت می شود زیرا مردان خوش پوش و خوش سلیقه دوست دارند که همیشه خاص باشند، برای همین همیشه به ظاهر خود اهمیت داده، نگران این نباشند که سلیقه ی آنها شبیه بقیه است و از ادکلن و عطرهای تکراری استفاده نکنند. استفاده از رایحه های خوش بو رابطه مستقیم با اعتماد به نفس شما دارد هرچه خوش بو تر باشید و ظاهر بهتری داشته باشید اعتماد به نفس شما بیشتر می شود. اگر به سلیقه خود اهمیت ندهید و همیشه سلیقه خود رانادیده بگیرید تاثیرات منفی دربر دارد. بر اساس مزاج خودتان آن را انتخاب کنید تاثیر منفی خود را به همراه دارد.

معرفی ادکلن مردانه و انتخاب ادکلن متناسب با شخصیت خود

معرفی و انتخاب ادکلن با توجه به شخصیت هر فرد

عطر و ادکلن ها نماد زیبایی و شخصیت هر فرد هستند که به ما احساس خوبی می دهند و افراد بیشتری را جذب خود می کنند چون آن شخص را به عنوان یک فرد اجتماعی و خوش مشرب قبول دارند. امروزه انواع عطر و ادکلن برند های جدید و خاص با رایحه های متنوع در فروشگاه های آنلاین و حضوری موجود می باشد فقط کافیست برند متناسب با شخصیت خود را بشناسید و آن را تهیه کنید.

ادکلن رایحه شیرین بر اساس شخصیت افراد 

افرادی که بیشتر از رایحه شیرین استفاده می کنند دارای حس شوخ طبعی، شاد، اجتماعی و خون گرم بوده که به سرعت دوست پیدا می کنند و ارتباط برقرار کردن برای آنها راحت است. ادکلن و عطر های با رایحه میوه شیرین بوده که بیشتر بانوان آن را به کار می برند، البته بعضی از آقایان هم آن را می پسندند و از آن استفاده می کنند. هر روزه برند های معتبر رایحه متناسب  آقایان با کیفیت بالا در بازار عرضه می کنند.

معرفی و انتخاب ادکلن با توجه به شخصیت هر فرد

ادکلن رایحه شیرین مردانه برند شنل

Allure homme sport از برند معتبر شنل است که با رایحه لطیف و شیرین متناسب با شخصیت های شوخ طبع و اجتماعی مناسب است. ادکلن شنل زنانه آن نیز موجود و جزو پر طرفدارترین برند های جهان بوده است. رایحه این ادکلن از ترکیبات رایحه شیرین و گرم، هل، سیب قرمز و اسطخودوس بوده که با کیفیت، ماندگاری و غلظت بالا در دسترس می باشد.

ادکلن رایحه خنک بر اساس شخصیت افراد 

افرادی که سلیقه آن ها بیشتر ادکلن های خنک بوده و بیشتر از آن استفاده می کنند، شخصیت آن ها به یک آدم مغرور می خورد که خود را از بقیه بالاتر می دانند و غرور آن ها باعث افزایش اعتماد به نفسشان شده است. برای همین همیشه حس مسئولیت پذیری و مدیریت می کنند، اهل تفکر و به دنبال راهی برای حل مشکلات هستند.

معرفی و انتخاب ادکلن با توجه به شخصیت هر فرد

ادکلن رایحه خنک مردانه ورساچه مدل EROS

کسانی که رایحه های خنک را می پسندند شخصیت جاه طلبانه و غرور دارند. ادکلن ورساچه مدل EROS، با رایحه خنک نعناع، لیمو، سیب سبز و سدر بهترین انتخاب برای شخصیت های مغرور است که از پرطرفدارترین و پر فروش ترین ادکلن مردانه در دنیاست. میتوان در هر فصل سال از آن استفاده کرد.

ادکلن رایحه گرم بر اساس شخصیت افراد 

کسانی که به رایحه گرم ادکلن و عطرها علاقه مند هستند دارای حس مسئولیت پذیری بیشتری دارند و می دانند چجوری آن را مدیریت کنند. این افراد دارای روحیه حساسی هستند که در هنگام مواجهه با مشکلات کنترل کمتری روی احساسات خود داشته و زود نا امید می شوند. اما برای دوستان و آشنایان خود مشاور خوبی هستند.

معرفی و انتخاب ادکلن با توجه به شخصیت هر فرد

ادکلن کاساموراتی مدل MEFISTO

رایحه های گرم بیشتر در ادلکن مردانه کاساموراتی مدل MEFISTO  از رایحه های میوه، گل و گیاه معطر آویشن، لیمو ترش نعناع، ترخون، بهارنارنج و… است.

ادکلن رایحه ملایم بر اساس شخصیت افراد 

این رایحه ملایم و شیرین بوده برای آن دسته از افرادی که به بو های شیرین و ملایم علاقه خاصی دارند. معمولا شخصیت آن ها فردی منحصر به فرد، درون گرا و زود جوش بوده که همیشه نزد دوستان و آشنایان قابل اعتماد هستند. رایحه ملایم مناسب این افراد است.

معرفی و انتخاب ادکلن با توجه به شخصیت هر فرد

ادکلن امپر مدل Legend

ادکلن امپر مدل Legend متناسب با افراد شخصیت منحصر به فرد و زود جوش است. با رایحه ملایم و دل نشین همراه با ماندگاری بالا به این افراد آرامش می بخشد و کلاسیک بوده که محبوبیت زیادی در جهان دارد.

ادکلن رایحه تلخ بر اساس شخصیت افراد 

کسانی که بیشتر از رایحه های تلخ استفاده می کنند فردی با اراده و با انگیزه هستند، که برای رسیدن به هدفشان همیشه تلاش می کنند و 100 خود را روی هر کاری می گذارند. به ورزش بسیار علاقه مندند چون همیشه در حال فعالیت هستند. لجباز هستند، می خواهند هر چیزی را که می خواهند به دست بیاورند و همه چیز هم طبق خواسته آن ها پیش رود و هیچ وقت عصبانیت خود را نشان نمی دهند.

معرفی و انتخاب ادکلن با توجه به شخصیت هر فرد

ادکلن جورجیو آرمانی مدل Armani code

اکثر ادکلن و عطر هایی که با رایحه تلخ هستند شیشه آن ها مشکی یا کلا تیره بوده که معمولا خوش بو هستند یکی از این برند ها، جورجیو آرمانی از پر طرفدارترین ادکلن مردانه است که از ترکیب رایحه های اسموکی، چرم، چوب، گل و گیاهان معطر و مرکبات ساخته شده است. برای دسترسی به محصولات بیشتر به فروشگاه اینترنتی بانیزون مراجعه کنید.