ماسک مو، راهی برای درخشندگی مو ها

با ماسک مو می توانید درخشندگی، زیبایی و سلامتی مو های خود را تضمین کنید. نرم و لطیف بودن موهای خود را به ما بسپارید. ماسک مو می تواند موهای وز بودن و موخوره ها را از بین ببرد و آن را به مو های پرپشت، نرم و صاف تبدیل کند. با بالا رفتن سن شما هیچ تاثیری روی ماسک مو ندارد و همچنان شما تجربه موهای خوش حالتی را خواهید داشت.

شما می توانید به عنوان نرم کننده هم از این ماسک مو استفاده کنید. اگر شما نمیخواهید هزینه های اضافی بدهید، میتوانید ماسک مو مخصوص خود را در خانه درست کنید. در این مقاله ما می خواهیم انواع ماسک مو را به شما معرفی کنیم و چگونگی نگهداری از آن را به شما آموزش دهیم.

اگر مو های سالم و خوش حالت می خواهید باید از موهای خود مراقبت کنید. زیاد از رنگ های شیمیایی، اتومو، که باعث  ضعیف و شکنندگی مو ها و باعث موخوره می شود را استفاده نکنید. ماسک مو بهترین انتخاب برای شماست. با این محصول می توانید مو های خود را تقویت کنید با غلظتی که دارد زمان ماندگاری آن روی مو ها بیشتر است و دیرتر از بین می رود. شما لایق بهترین ها هستید پس درخشندگی موهای خود را جزو اولین اولویت های مهم در زندگی قرار دهید تا به مو های دلخواه خود دست پیدا کنید.

ماسک مو رابطه مستقیمی با موهای شما دارد باید مو های خود را بشناسید این که مو های شما خشک بوده یا چرب خیلی مسئله مهمی است که بعضی از افراد آن را نادیده گرفته و با مشکلاتی درگیر می شوند و راه های درمان آن را هم نمی دانند.

ماسک مو، راهی برای درخشندگی مو ها

مزایا و معایب ماسک مو

نکات مهمی که باید درباره مزایا و معایب ماسک مو بدانید :

البته هر مویی جنس و نوع خاص خود را دارد که با شخص دیگری متفاوت است. یکی از معایب های آن این است که مو های شما اگر چرب باشند باید شما از ماسک مویی استفاده کرده که ترکیبات آنها و غلظتشان کمتر باشد، زیرا موهای شما را زود چرب می کند یا باعث ریزش مو های شما می شود.

شما در وهله اول باید مو های خود را بشناسید بعد از آن استفاده کنید. مزایای آن باعث نرم و لخت شدن مو ها، امکان تقویت کنندگی بالا، درخشندگی و مرطوب کننده مو ها، جلوگیری از وز، ضعیف و کم پشت شدن مو ها می شود و سلامتی مو های شما را تضمین می کند.

مزایا و معایب ماسک مو

انواع ماسک مو

  • ماسک مو مخصوص کراتین

این ماسک مو برای انواع مو های با جنس متفاوت می باشد که ترکیبات به کار رفته درآن شامل کراتین مایع، کلاژن و روغن آرگان غنی شده می باشد. ترکیبات آن تفاوت داشته و شامل جوانه گندم و روغن آرگان است که برای نرم و لخت کردن مو های فرفری و موج دار به کار می رود. تار های مو  آسیب دیده را احیا می کند. ماسک مو بدون سولفات مناسب مو های کراتینه است زیرا باعث جلوگیری، از بین رفتن کراتین می شود و مو ها را صاف می کند.

  •  برای صاف کردن مو 

با توجه به مو های وز و موج دار به دلیل خشک بودن مو و در بعضی از بانوان به دلیل کم پشتی و نازک بودن تار های مو، آسیب پذیرتر بوده و نیاز به مراقبت های جدی بیشتری دارد تا از ریزش مو های شما جلوگیری کند.

در اینجا ماسک مو حالت دهنده، تقویت کننده، آبرسان که حاوی روغن های گیاهی احیا کننده، ویتامین و مواد مغذی برای این دسته از افراد بوده که مشکل شما را حل کند و به داد شما برسد. زمانی شما به مو های دلخواه خود می رسید که از آن ها به خوبی مراقبت کنید.

انواع ماسک مو

  •  برای انواع مو (خشک و چرب)

این ماسک با خاصیت آبرسانی که دارد مناسب برای مو های خشک است که آن ها را تقویت کرده و لطافت و شادابی را به مو های شما میبخشد. و اما ماسک مو مناسب مو های چرب غلظت کمتری داشته و با ترکیبات متفاوتی که دارد چربی مو را کم و خوش حالت کرده و می توان از آن استفاده کرد. انواع جنس مو به ماسک مو نیاز داشته بدون آن، شفاف، براق، خوش حالتی مو های خود را ندارید و به احتمال زیاد مو های ناسالمی را خواهید داشت.

  •  مناسب مو های رنگ شده 

رنگ های شیمیایی و دکلره ساقه های مو را ضعیف کرده و باعث وزی مو ها شده و یکی از دلایل آن این است که پروتئین و ویتامین های مو های شما را از بین می برد و آن ها را آسیب پذیر می کند، در این جاست که ماسک مو برای مو ها مناسب است تا آن را ترمیم کند. این محصول حاوی روغن آرگان بوده تا رطوبت را به مو های شما بازگرداند و نگرانی شما در مورد مو هایتان را از بین ببرد. فاقد سولفات، پارابن و… بوده که باعث ماندگاری بیشتر رنگ مو می شود.

انواع ماسک مو

ماسک مو خانگی

از نظر طبیعی بودن مواد و بهداشتی تر بودن، ماسک خانگی بسیار کاربردی تر بوده است. حتی برای کسانی که مو های آن ها هنوز در معرض های احتمالی رنگ و دکلره و حرارت و… قرار نگرفته هم پیشنهاد می شود از ماسک مو خانگی استفاده کنند.

  • روغن زیتون مناسب برای سلامتی مو ها و جنس مو، زبر و خشک
  • تخم‌ مرغ مناسب برای رشد و تقویت کننده مو
  • روغن نارگیل مناسب برای سلامتی مو، درخشندگی، زیبایی، ترمیم کننده، مرطوب کننده، ضد شوره و باکتری
  • آووکادو جلوگیری از ضعیف و خشکی مو

ماسک مو خانگی

چگونگی استفاده از ماسک مو

اول مو ها را می شویید بعد کمی رطوبت مو ها را با حوله بگیرید. مواد ماسک مو را روی دست خود پخش کرده و بعد آن را روی ساقه موی خود پخش کنید. در نظر داشتخه باشید هیچ وقت آن را به ریشه های مو نزنید چون باعث ریزش مو می شود. به مدت 5 دقیقه منتظر بمانید بعد مو ها را بشورید.

چگونه از مو های خود نگهداری کنیم؟

مو ها خیلی آسیب پذیر بوده اند باید به خوبی از آن نگهداری کرد. مهم این است که روش های مناسبی را برای مراقبت های روزانه خود در نظر بگیرید که متناسب با شرایط مو و آب و هوا باشد.

چگونه از مو های خود نگهداری کنیم؟

اگر تغییر را ترجیح می دهید به آسیب دیدن موهایتان این بهتر است. مراحل تغییر شاید طولانی باشد اما می ارزد به حس خوب بعد از تغییر و زیبایی مو های تان. ویتامین و پروتئین هایی در ماسک مو هست که شامل روغن آرگان، زیتون و نارگیل است. می توانید آن را به مو های خود آغشته کنید بعد ها معجزه آن را خواهید دید. برای دسترسی به این محصولات به فروشگاه اینترنتی بانیزون مراجعه کنید.